17 Ağustos 2011 Çarşamba

Kurabiye Kursu / Temmuz 2011

kolaj-6
Bugün sizlerle yine çok keyifli geçen bir kursun görüntülerini paylaşmak istedim.
Bir önceki kurs yazısında söz etmiştim, artık her kursta fotoğraf çekilmiyor.
Sadece katılımcılar isterse eşimden rica ediyoruz o da her zaman olduğu gibi harika kareler yakalıyor :)

Temmuz ayında çok şirin kız kardeşleri ağırladım kursumda… Üstelik kurabiye kursu için epey uzaklardan, Sinop’tan geldiler günübirlik…
Daha telefonda konuşurken ne kadar sevimli oldukları ve birlikte harika bir gün geçireceğimiz belli oluyordu zaten ve yanılmadım.
Necla, Esra ve Sema… Hepsi birbirinden şekerdi :) Kız kardeşlere an az onlar kadar şirin, tatlı Elif hanımda eklenince tadından yenmez bir gün oldu.

Kurs başlamadan önce yaptığımız sohbette, tıpkı Sinem gibi; “bizde fotoğraf çektirmeye bayılırız” dediler, bende “elbette” dedim :)
Zaman zaman poz vermekten önlerindeki işi bile aksatıp benden hafif fırça bile yediler :))
Hatta bir ara ben elimde şeker hamuru mutfakta onları beklerken Elif Hanım’a; “nerede kızlar” diye sordum; “fotoğraf çekiliyorlar” dedi! :))
Benim elim belimde, gayet cadaloz bir şekilde; “kıızzlaarrr!” diye içeriye bir bağırışım var ki sormayın, sonradan dakikalarca güldük bu duruma :)
Velhasıl tüm gün boyunca gözümüzden yaş gelene kadar güldüğümüz, onları Sinop’a uğurlarken inanılmaz hüzünlendiğim bir gün oldu :)
İstanbul’a her yolunuz düştüğünde sizi bekliyorum kızlar :))

Fotoğrafların tamamı için; flickr albümünü tıklayabilir ya da aşağıdaki slide show dan izleyebilirsiniz…

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sahane Mügemin sahane kursiyerleri.Bende onlardan biri olma sansini elde ettigim icin ve o neseli anlari yasadigim icin resimlere baktikca sanki o anlari yeniden yasadim ve cok mutlu oldum.Kendimi cok sansli hissediyorum seni tanidigim icin.
SiNEM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...