3 Ekim 2011 Pazartesi

Kurabiye Kursu & Ağustos-Eylül 2011

Kurabiye Kursu Kolaj

Bu fotoğrafa baktığınızda aklınıza ilk ne geliyor?
Evet, bildiniz :)
Kurabiye kursları çoook eğlenceli geçiyor :)
Uzun zamandır yoğunluk nedeniyle kurs fotoğraflarını düzenleyemiyordum.
Hatta ufak ufak sitem mailleri bile almaya başladım; “bizim fotoğraflarımız ne zaman yayınlanacak?” şeklinde :)
Bende bugün oturdum ekranın başına, hepsini olmasa çoğunu düzenledim.
İşim bittiğinde ise çok mutlu hissettim kendimi…
Baksanıza her bir fotoğraftan nasıl güzel bir enerji yayılıyor.
Hayatıma neşe katan bu kursları ben çok seviyorum pek çok :)

4 yorum:

NİL-GÜL dedi ki...

Merhaba Müge hanım uzun zamandır sitenizi takip ediyorum.Kurabiye kursu hakkında bilgi almak istiyorum. vermiş olduğunuz iletişim adresine giriş yapamıyorum.Kurs ücreti hakkında bilgi alabilirmiyim.Sevgiler

Müge Hüner dedi ki...

Nil-Gül Hanımcım;
muge@hunerlibayanlar.com
adresine bir mail gönderebilirseniz size detaylı olarak bilgi veririm.
Çok sevgilerimle...

Eser dedi ki...

Kurabiye kursu muhteşemdi.
Hiç bu denli keyif alabileceğimi ve beni bu kadar mutlu edebileceğini düşünmemiştim.
Sizi tanımaktan da çok mutlu oldum. Tekrar teşekkür ederim

yeliz'in dünyasındaki herşey dedi ki...

bu kursun keyfine varan biri olarak eminimm sizn kursunuzda bir okadr eğlenceliridr açıkcasıı çok sıcak görünüyorr .. çok beğendim sizi sevgilerr yeliz:)

http://pastaperisii.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...