28 Temmuz 2011 Perşembe

Kurabiye Kursu / Temmuz 2011

IMG_3455a-1

Uzun zamandır kurabiye kursu fotoğrafları eklemiyordum. Kimi zaman fotoğraf çekilmedi, kimi zaman çekilen fotoğrafları düzenleyip, yayınlayacak bir yiğit çıkmadı meydana :)

Blogun üzerine aynen Hünerli Bayanlar da olduğu gibi bir atalet çökerdi çökmesine ama bu hafta neşeli bir peri dağıttı tüm bulutları. :)
Almanya’da yaşayan ve düzenli bir okuyucum olan Sinem ile aylar öncesinden mailleşmiş, sözleşmiştik.
Türkiye ye geldiğinde ilk iş kurabiye kursuna gelecekti. Koca ay ya benim bir işim çıktı ya onun.
Neyse ki gitmesine iki gün kala buluştuk.

Bize; yine Almanya’da yaşayan ve kısa bir süre Türkiye’de olan Havva ve İstanbul’dan Meral Hanım eşlik etti.
Sinem, fotoğraf çekmeyi de, poz vermeyi de çok seviyormuş… Ben aylardır olduğu gibi yine fotoğraf çekilmeyi düşünmezken; “aaa olur mu? Çekilelim, eğlenelim” dedi.
Onun yaydığı pozitif enerji ve verdiği birbirinden şirin pozlar sayesinde uzun zamandır gülmediğim kadar güldüm ve çok iyi vakit geçirdim.
Üstüne bir de, hanımların hepsi birbirinden şahane tasarımlar yapınca, keyiften dört köşe oldum resmen :)

Fotoğrafların tamamını, isterseniz aşağıdaki slide show ile isterseniz flickr albümü ile izleyebilirsiniz…

12 yorum:

Grace Happy dedi ki...

çok güzel en kısa zamanda konuk olmak ısterım bu buyulu yere ama becerıkszlıgımı nasıl orterız bılemıcem:)


http://waysofgrace.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Sevgili Mügeciğim ne zamandır kurabiye kursu tarihlerini görmeme rağmen resimler nerede?diyordum resimler nerede?Ben de Sinem Hanım gibi küçüklüğümden beri poz vermeyi de fotoğraf çekmeyi de sevenlerdenim.(En çok da poz vermeyi.)
Bu yüzden sevdiklerimizle toplandığımızda,bir araya geldiğimizde güzel geçen o günün anısına fotoğraflarda eşlik etsin,o günü ölümsüzleştirsin isterim.Elimden foto mak.düşmez.
Sevgili Mügeciğimin kurslarının görüntülerine ait fotoğraflarını ilk gördüğümde çok hoşuma gitmişti.Bence kurslar fotoğraflarla birlikte daha da renkleniyor,o güne ait hoş bir anı kalıyor.Mügeciğim lütfen bu geleneği rafa kaldırmayalım.Tamam belki bu sizin için biraz daha fazla mesai demek KABUL ama bence buna değer.Hem inanıyorum ki kursiyerlerde o güne ait fotoğrafları bloğunuzda görmeyi isteyeceklerdir.(Ben olsam çok isterim o ayrı.)
Sevgili Mügeciğim belli ki bu kursda çok güzel,neşeli geçmiş.Birbirinden hoş fotoğraflara bu yansıyor zaten.İlk öğrendiğim günden beri kurslara katılmak için can atan ama bir türlü zamanı,tarihi ayarlayamayan ben bu fotoğrafları gördükçe " ben de orada olmalıyım benim de Mügeciğimle böyle fotoğraflarım olmalı"diyorum.En kısa zamanda kısmet olur inşallah.Yalnız Mügeciğim şimdiden söyliyeyim Sinem Hanım'a uygulanan fotoğraf torpilinden bende istiyorum ona göre sonra Perihan demedi demeyin lütfen!! TABİKİ ŞAKA YAPIYORUM ARAMIZDAKİ SAMİMİYETE-HOŞGÖRÜNÜZE DAYANARAK..Böyle özel,farklı bir günde,hoş bir ortamda insan pek çok fotoğrafı olsun ister.Ayrıca fotoğrafların hepsi birbirinden güzel.Kolajlı olanlara da,Mügeciğimin olduğu fotoğraflara da bayıldım.(Bende onlardan istiyorum.)Hele bir kaç kare vardı ki onlar için ne desem acaba? En iyisi ben gene bende öyle fotoğraflar istiyorum diyeyim.(IMG-3467a-1;IMG-3466a-1;IMG-3481a-1)
Herkes masabaşında yaptığı işe kendini kaptırmış kimi hamur açıyor,kimi hamur kesiyor ama ben daha çok o masaya VURULDUM..O masanın güzelliği nedir öyle?O masanın üstündeki malzemelerin şıklığı,çeşitliliği,gösterilen özen,hamurların renkliliği nedir öyle? O fotoğrafların kurabiye kursuna ait görüntüler olduğunu bilmeyen biri olsa herhalde burası bir resim atölyesi der.Belli ki o derece titiz ve zevkli bir çalışma var.(Bende o masada olmak,o renkli hamurları kesmek,çeşitli kurabiyeler yapmak istiyorum.)
Sevgili Mügeciğim,hep böyle oluyor farkındayım.Size bir kaç satır birşeyler yazayım diye başlıyorum klavyenin tuşlarına basmaya..Sonrası mı? SONRASI MALUM
Sevgili Mügeciğim,hayatınızdaki güzelliklere,paylaşımlara bizleri de ortak ettiğiniz için teşekkürler..Diliyorum ki bu kurslardan birine katılarak o samimi,sıcak,hoş atmosferi sizlerle birebir paylaşarak yaşamak(fotoğraflarla birlikte) bana da kısmet olur inşallah.Ayrıca şimdiden Ramazanınızı da Kutluyorum..Hayırli Sahurlar..Hayırlı İftarlar diliyorum..Her şey Gönlünüzce Olsun..Sağlıcakla Kalın..
SEVGİLERİMLE..PERİHAN

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Grace;
"Büyülü yer" kelimesi çook hoşuma gitti. Teşekkür ederim :)
En kısa zamanda bekleriz...

Perihan Hanımcım;
Yine şahane bir mektup, yine nasıl teşekkür edeceğini bilemeyen, ekrana öylece bakıp kalan bir Müge! :)
Çokkk teşekkürler bu güzel sözler için, nasıl motive ediyorsunuz beni bir bilseniz. Söz daha sık eklemeye çalışacağım kurs fotoğraflarını...
Torpilin en alası sözünü vererek sizi de bekliyorum "büyülü yerime" :))

Çok öpüyorum
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Mügecim çok güzel gerçekten her türlü övgüyü hak ediyorsun inanki:)
Ama bu kadar resim görünce söylemeden geçemeyeceğim BİR TEK BENİM RESMİM YOK SANKİ:(
Birsen K.Ö.

Müge Hüner dedi ki...

Birsencim;
Güzel sözlerin, duaların için çok teşekkür ederim canım benim.

Çok uzun zamandır kurs fotoğrafı eklemiyordum.
Sadece senin değil Haziran ve Temmuz ayındaki hiç bir kursun fotoğrafı yok.
Sinem'in enerjisi ile uzun zamandır üzerimdeki ataleti kaldırayım dedim :)
Sadece sana özel olduğunu sakın ama sakın düşünme.
Öpüyorum kocaman :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Mügecigim.Ve suan artik Almanya`dayim.Resimlere bayildim tek kelimeyle mükemmel olmuslar.(Buradan kursuna katilmak isteyenlere sesleniyorum,kesinlikle böyle bir firsati kacirmayin.Sahsen ben cok cok keyifli saatler gecirdim.Herkese israrla tavsiye ediyorum.)Ben seni cok sevdim.Samimiyetini ilgini yakinligini.Seni ilk defa görmeme ragmen sanki önceden tanisip arkadas olmusuz gibi yakin geldin bana.Seninle tanistigima cok memnun oldum.Hersey icin cok tesekkür ederim.Kendine cok iyi bak.Gülen yüzün hic solmasin.öptüm.
Sinem Gürbüz

Müge Hüner dedi ki...

Sinemcim;
İnan duygularımız karşılıklı!
Bende seni pek bir sevdim :)
Sayende uzun zamandır olmadığı kadar eğlendim.
Fotoğraflar sadece seçebildiklerim.
Toplam 124 tane var!!
Sana bir Cd ile ulaştırırım onları artık.
Ne güzel pozlar vermişsin bir bilsen :)
En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere.
Çok öpüyorum canım :)

Adsız dedi ki...

Canım benim Yağmur'u Beklerken partisiyle sen üstündeki herşeyi attın bence:)
Daha güzel günler ve başarılar bekliyor seni. Samimiyetinden hiç şüphem olmaz:)
Ufak bir serzenişti sadece:)
Seni çok öpüyorum.
Birsen K.Ö.

Adsız dedi ki...

merhaba,,


ne güzel bir gündü müge hanım..cok eglendım .cok güzel bir anı oldu..sizden öğrendiklerimle daha da güzel anılara sahip olucağıma eminim..seneye tekrar diğer kursunuzda buluşucağız umarım.göstermiş oldugunuz ilgi ve sıcaklık için teşekkür ederim..resımler de ayrı bir olay olmuş..eğer tarafıma cd ile iletirseniz istanbul adresime cok mutlu olucağım..öpüyorum sizi.takipte olucağım sitenizde.

havva koçaslan

Müge Hüner dedi ki...

Havvacım;
Benim içinde şahane bir gündü.
Fotoğraflar için bana adresini mail atabilirsen bende Cd ile gönderirim.
En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere canım benim...
Öpüyorum kocaman.

fezaela dedi ki...

merhabaa... ben sitede yapılanları çok beğendim elinize sağlık..sorum olacaktı size: ben 20 tane kurabiye yaptırsam yaptırabilirmiyim bide fiyat alabilirmiyim?..teşekkürler

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili fezaela;
Elbette! :)
muge@hunerlibayanlar.com adresine bir mail gönderebilirseniz size detaylı olarak bilgi verebilirim.
Sevgilerimle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...