10 Ağustos 2011 Çarşamba

Erkek Bebek Kurabiyeleri

kaan-8

Kaan bebeğin kurabiyelerini Sevgili Hilal’in isteği ile hazırladım. Hilal’cim ile Mayıs ayında kurabiye kursunda tanıştık. Birkaç saat sonrada can ciğer abla kardeş olduk :)
Fırsat buldukça haberleştik.
Dün dünyaya gözlerini açan Kaan için, benden bebek kurabiyeleri istediğinde hazırlamak için önümde sadece bir günüm vardı! :)
Ama hep söylüyorum siparişi verenin enerjisi bu işte çok önemli diye.
İşte Hilal’in sımsıcak enerjisi geçti yine bana ve kurabiyeler hiç sorunsuz şıkır şıkır süslendiler bir günde.

Kaan bebeğe sağlıklı, mutlu, huzurlu ve bu kurabiyeler gibi tatlı bir hayat dilerim...

kaan-4

kaan-6

kaan-3

kaan-2

kaan-7

kaan-10

kaan-1

kaan-12

kaan-11

kaan-9

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba muge hn. diger sitenizdeki 'tarzimi bilenler bilir, bildiklerimi detaylariyla paylasmayi seviyorum' yorumunuzdaki ictenlikten dolayi soruyorum, leylek/yazi/bulut vs.leri mavi hamurun icine nasil yerlestiriyorsunuz? butik kurabiyelerin yapilisini detayli fotolar ile paylasmaniz mumkunmu acaba? Ben yurtdisinda yasiyorum buradaki sekerhamurlari "wilton dahil" domuz jelatini icerdigi icin guvenli degiller buyuzden bekledigimiz kiz bebegimiz icin sizin harika pembe elbiseli pusetli cici kurabiyelerinizden yapmak istiyorum ama daha once hic denemem olmadi teferruatli anlatirsaniz umarim yapabilirim. sevgiler, Tijen. Not:cevabinizi 4 gozle bekliyecegim:)

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Tijen Hanım;
Öncelikle size hayırlı sağlıklı bir doğum dilerim. :)
Bahsettiğiniz süslemeleri patchwork kalıplar ile yapıyorum. Hamuru o kalıplar yardımı ile transfer ediyorum.
Butik kurabiye konusu ne yazık ki burada bir yorumda anlatabileceğim kadar kısa değil, çok çok teferruatlı bir konu...
Şeker hamuru olarak bende hazır kullanıyorum ama biz TR de biraz daha şanslıyız size göre.
Belki kendiniz evde yapabilirsiniz emin olduğunuz bir jelatin ile.
Çok sevgilerimle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...