1 Ekim 2012 Pazartesi

Evlilik Yıl Dönümü Kurabiyeleri

semabekir1

Geçtiğimiz hafta beni çok eğlendiren, keyifle hazırladığım siparişlerden biri de bu evlilik yıl dönümü kurabiyeleri idi.
Hem kurabiye hem de pasta kursuma gelen cici Selincik, anne ve babasının evlilik yıl dönümleri için bir parti hazırladı ve kendisi organizasyonun tamamını üstlendiği, kurabiye süslemeye de vakti olmadığı için, bu özel günde kurabiyeleri benim hazırlamamı istedi.
Aslında süslemeye başlamadan önce sadece kırmızı-beyaz renkleri ve gümüş yıl olduğu için de, gümüş tonları kullanmayı planlamışım.
Ama başladıktan sonra elim lila, su yeşili ve yavruağzı tonlarına gitti hep. :)
Blogumda ki tüm kurabiye modellerinin karması, neşeli bir set çıktı ortaya! :)

semabekir7

semabekir6

semabekir2

semabekir3

semabekir4

semabekir5

Tüm modellerimden karma oldu demiş miydim? :)

semabekir9

semabekir8

Ve artık klasiğim haline gelen kişiye özel etiketleri, şık sepeti içinde teslim alınmayı bekliyorlar.
Veda zamanı :)

5 yorum:

Emirlehayatguzel dedi ki...

Müge Hanımcığım,
Ellerinize kollarınıza sağlık,
Çok şık,harika olmuşlar,

Sevgilerimle,

emirlehayatguzel.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Elinize sağlık. Sizin kadar temiz güzel iş yapan başka kimse yok vallahi.
Benim iki sorum olucaktı Müge Hanım. Bu tarz etiketleri nerede bastırabiliriz? Ozalitçiler basıyor mu? Bir keresinde böyle küçük boyutta bastırayım dedim ama yazılar hiç okunmuyordu. İkincisi de şu doğumgünü pastası baskılı olan kurabiyedeki gibi mesela nasıl o kadar düzgün çıkıyor o şekil? Ben çıkartamıyorum. Çok uğraştıyor.
Sevgilerimle.

Müge Hüner dedi ki...

Merhaba;
Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim.
Ben etiketleri tanıdık bir matbaada bastırıyorum.
Pasta modelini ise kalıpları kullanarak yapıyorum. Düzgün olmasının nedenini de bu konuda uzun yıllar emek vermeme ve kurs verecek kadar bilgi sahibi olmama bağlayabiliriz sanırım :)
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

merhaba müge hanım..kurabiyeler şahane..ellerinize sağlık..kalpli kurabiye kalıbınızı nereden temin ettiniz acaba..elimde 2 tane kalpli kalıbım var ama sizin elinizdeki kalıp daha hoşmuş.

Müge Hüner dedi ki...

Merhaba;
Kalpli kalıbım Wilton. 5 li kalp seti diye geçiyor.
Sevgiler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...