21 Eylül 2012 Cuma

Kurs Cicileri Eylül & 2012

18eylul-7

Geçtiğimiz hafta hayatımın en yoğun haftalarından birini yaşadım diyebilirim.
Yaklaşık on gündür ilk defa bugün elime çayımı alıp, bilgisayarın karşısına geçebiliyorum.
Ama her zaman söylediğim ve artık ezberlediğiniz cümleyi söylüyorum yine; "şikayetçi miyim, kesinlikle hayır" :)
Madem ekranın karşısındayım boş boş oturmak olmaz, hemen eldeki fotoğraflar düzenlenir, sahiplerine gönderilir ve sizlerle paylaşılır, öyle değil  mi? :)

Kurabiye kurslarında pek fotoğraf çekmiyoruz artık, daha doğrusu unutuyoruz. :)
Blogumda da epeyce kurabiye kursu fotoğrafı mevcut zaten.
Ben bu aralar sizlerle daha çok birbirinden cici pastaları paylaşmak istiyorum.
Gerekirse hanımları biraz bekletiyor, pastaların fotoğrafını çekip öyle yolcu ediyorum bu günlerde. :))

18eylul-4

Öykü Hanım'ın yaklaşık bir ay sonra eşi olacak, nişanlısı Kazım bey için romantik bir pasta hazırladı. :)

18eylul-1

Eda hanım'da sevgili eşine...

16eylul-1

Fanatik Beşiktaşlı olan Gülçin hanım'da kendine bir pasta hazırladı. :)

18eylul-3

Hilal hanım'ın pastası ise bana göre hem çok neşeli hem de çok asildi :)

18eylul-8

Pastalara özenle son dokunuşları yapıyoruz, bir pastaya ne kadar nazik ve sevecen olunabileceğini fotoğraf çok iyi anlatıyor. :))

18eylul-9

19eylul-1

Son anda aklımıza gelen, hatıra fotoğrafları :)

Ve her zamanki gibi küçük bir albüm...

 

3 yorum:

Unknown dedi ki...

çok ciciler Müge hanım ara ara takipçinizim bende nacizane hiç kursa gitmeden pasta yapıp sipariş alıyorum ama çok yolun başındayım evet bazı şeyleri netten öğreniyorum ama pratiğim az bazen sorunları kapatabiliyorum ama bazende ağlamak istiyorum küçük aksaklıklarda en yakın zamanda sizden kurs alıcam kurs tarihlerinede girip bakarım ara ara yaptıklarıma bakmak için beklerim eğer 5dk ayırabilirseniz sevinirim...yüksektopuklar77....

Didem Özkan dedi ki...

Ne kadar keyifli bir gün olmuş.. Pastaların hepsi de çok cici :)
Tabiki sizin de emeğinize sağlık Müge ablacım 20 ekimi sabırsızlıkla bekliyorum :)
Sevgiler.

mutfakkimyası dedi ki...

Pastalar çok güzel olmuş Müge abla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...