23 Ağustos 2012 Perşembe

TRT1 İyi Fikir Programı - Temmuz 2012

TRT1 İyi Fikir Programı & Temmuz 2012

BİR KEZ DAHA İYİ FİKİR! :)
Öncelikle herkesin geçmiş Ramazan bayramını en içten duygularım ile kutluyor, büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden öpüyorum. :)
Biz bu bayram yine baba memleketim Erdek'te idik...
Bol bol dinlendik, büyükler ile bayramlaştık.
Ama bol bol eğlendik diyemiyoruz asla, çünkü her sabah tv yi açtığımızda hüzne boğulduk, lokmalar boğazımıza dizildi, teröre lanet ettik!...
Herkes gibi benimde tek dileğim; bu bebek katillerinin hak ettikleri cezayı bulması, sonsuza kadar köklerinin kuruması... Amin!...

Bugün sizlerle benim için çok güzel bir anı olan İyi Fikir Programının çekimini paylaşmak istiyorum.
Hatırlarsanız Nisan ayında da konuk olmuştum aynı programa.
Hatta ilk programın, ilk konuğu olmak gibi çok hoş bir anıya sahip olmuştum. :)
O günlerde program için; "çok şeker bir program ve inşallah benimde ayağım uğurlu gelir" demiştim. :)
Dileğim kabul olmuş demek ki, bu güzel ve yararlı program hem çok güzel bir saate alınmış hem de canlı yayına geçmiş.
Beni tekrar üstelik bu kez canlı yayında konuk etmek istediklerinde hem çok sevindim, hem de çookk heyecanladım. :)
Programda hem kurabiye süsledim, hem de evinde bu işi yaparak ev bütçesine katkıda bulunmak isteyen hanımlara fikir vermeye çalıştım.
Program bittikten sonraki kısım ise benim için çok daha eğlenceli idi.
Başta sunucu Ezgi hanım olmak üzere tüm ekiple birlikte tam bir saat kurabiye süsledik!. :)
Yönetmen Binnur hanımın deyimi ile bir program daha çektik. :)
Öncesi sonrası ile benim için gerçekten çok cici bir anı oldu.

Program içinde ben üç farklı noktada yer aldım denebilir aslında, arada reklamlar, diğer konukla söyleşi ve telefon bağlantıları vardı. Ama ben sizi yormamak için epey uğraştım ve kendi bölümlerimi montaj yaptım. :)
Keyifli seyirler diliyorum efendim....



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...