27 Ağustos 2012 Pazartesi

2012'den Kurabiye ve Pasta Kursu Cicileri :)

11agustos-15

Hey gidi günler hey! :) Eskiden her kurs için bir albüm yapardım :)
Sonra dört beş kursu birlikte albümler halinde yayınlamaya başladım.
Daha sonra blogum için düzenlemeye vaktim olmadığından sadece kursiyerlere kendi fotoğraflarını düzenleyip göndermeye başladım ve en sonunda öyle bir noktaya geldi ki hanımlara kendi fotoğraflarını göndermek üzere en az bir ay sonrasına söz vermeye başladım. :)
Bir sonraki adımı düşünmek bile istemiyorum, çok ciddi fırçalar yemeye hazırlamalıyım kendimi :)

Az önce son haftalardaki kurs fotoğraflarını hanımlara göndermek için hazırlarken içlerinden bazılarını neden bloga eklemiyorum ki? dedim, özlemiş olabilirsiniz bu neşe dolu fotoğrafları diye düşündüm :)
Bu fotoğraflar hakikaten içimi ısıtıyor, her seferinde "aa şu gün ne kadar da çok gülmüştük", "o gün ne kadar eğlenmiştik" diyerek anılarımı tazeliyorum.
Kurslar sayesinde birbirinden neşeli, sıcacık, iyi kalpli hanımlarla tanışıyorum, sonrasında telefonlaşmaya, yazışmaya devam ettiğimiz şahane ilişkilerimiz var ve ben bu durumdan inanılmaz mutluyum. :)

Siz söylemeden ben söyleyeyim; sizinde beğendiğiniz bir giysiyi forma gibi sürekli giyme alışkanlığınız var mı? :)))
Benim vardır da! :)

4agustos-15

Şimdi sizleri bu neşeli albüm ile baş başa bırakayım, keyifli seyirler :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...