12 Haziran 2012 Salı

Yağmur'un Diş Buğdayı Kurabiyeleri

Yağmur'un Diş Buğdayı Kurabiyeleri

Hafta sonu yine bir rüya partide idim. Sevgili arkadaşım, grubumuzun prensesi Neslihan'cığımın, tatlı bebişi "Yağmur'un Diş Buğdayı" partisinde...
Neslihan'ın her partisinde yaşadığımız rüya atmosferini bir kez daha yaşadım diyebilirim. :)
Partinin tüm detaylarını elime fotoğrafların tamamı ulaştığında uzun uzun Hünerli Bayanlar'da anlatacağım.
Şimdilik elimde olanlar sadece hazırladığım kurabiyelerin oldukları. Sağ olsun Selen'cim hemen seçip göndermiş :)

Herkesin elinden geldiğince bir şeyler hazırladığı bu muhteşem partide, kurabiyeci teyze olarak benim payıma düşende elbette kurabiyeler oldu...
Keyifle süsledim, doldurdum sepetime, düştüm yollara. :)

Yağmur'un Diş Buğdayı Kurabiyeleri

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...