15 Haziran 2012 Cuma

Hediyelik Bebek Kurabiyeleri

duruecekurabiye

Bu hafta - geçen Cuma'dan beri- benim için hayat; "iş yok, gezmek var" şeklinde geçiyor :)
Önce Yağmur'un Diş buğdayı partisinde gözümü gönlümü -asla midemi değil- şenlendirdim, uzun zamandır görmediğim arkadaşlarımı gördüm, çalışmaktan asosyalleşmeye yüz tutmuş bünyeyi havalandırdım. :)
Ondan öncede, çok sevdiğim bir arkadaşıma doğum tebriğine gittim. :)
E demiştim ya ortada bir kutlama, organizasyon varsa kurabiyeci teyzeye düşen bellidir. :)

Gitmeden sadece iki saat önce hediye olarak, kurabiye süslemeye karar verince ortaya minik bir şey çıktı haliyle.
Ama benim için küçük olan bu renkli hediye, tüm detayların düşünüldüğü, süslemelerin, ikramların kusursuz olduğu bir hastane odasında bile anne dahil herkesin favorisi oluverdi. :)

duruecekurabiye1

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...