8 Nisan 2011 Cuma

Kurabiye Eğitimi Görüntüleri - 06.04.2011

kolaj-1

KURABİYE EĞİTİMİ 5.BÖLÜM :)

Kurabiye Eğitimi fotoğrafları ile devam edelim diyorum. Bugüne kadar beş eğitim gerçekleşti ve zamanın ne kadar hızlı, haftaların su gibi aktığını bana hatırlatan bir şey daha oluştu hayatımda; Kurabiye Eğitimi…

Kurabiye Eğitimi bahane, muhabbet şahane şeklinde geçen ve eğitimden öte okuyucularım ile bir araya gelip, sohbet etme toplantılarına dönüşen günlerin, geçtiğimiz Çarşamba günkü bölümü de yine harika geçti! :)
İnanılmaz güldük, eğlendik diyebilirim. Bu eğitimin öğrencileri aynı zamanda benim Twitter’da ve Facebook’ta epey bir hava atmamı sağladı :)
Öğrencilerimden Arzu Hanım; taa Endonezya-Jakarta’dan geldi desem sanırım kafanızda oluşan; “neden hava attın ki?” sorusunu yanıtlanmış olur. :)
Bugüne kadar gelen öğrencilerde çok yakın yerlerden gelmedi aslında, Çamlıca’da bulunan eğitim yeri için epey uzak sayılabilecek olan; Beylikdüzü, Bahçeşehir, Büyükçekmece, Kartal gibi semtlerden geldi hanımlar.
Ve gelirken de sıcacık, pozitif enerjilerini getirdiler yanlarında.
Böylelikle her eğitim sonunda daha mutlu, daha enerjik ve hayat dolu oluyorum.
Kısaca bu eğitimler bana ilaç gibi geliyor. :)

Şimdi sizleri her zaman olduğu gibi eşimin çektiği, günün güzelliğini fazlasıyla yansıtan fotoğraf kareleri ile baş başa bırakıyorum, ister aşağıdaki slide show’dan isterseniz flickr albumunden bakabilirsiniz. Keyifli seyirler :)


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...