31 Mart 2011 Perşembe

Trabzonspor'lu Aşk Kurabiyeleri

Trabzonspor'lu Aşk Kurabiyeleri - 1

Trabzonspor’lu aşk kurabiyelerini bana Almanya’dan ulaşan şeker mi şeker Gülşah için hazırladım.
Trabzon’da yaşayan, haliyle koyu Trabzonspor’lu :) sevdiceği Ferdi için; 24 yaşına gireceği günde çok farklı bir sürpriz yapmak istedi Gülşah.
Bende elimden geldiğince onun duygularını yansıtmaya çalıştım.
Gülşah’tan gelen teşekkür maili o kadar güzeldi ki anlatamam, beni çook mutlu etti.
Gülşah ve Ferdi’ye hep böyle romantik ve sevgi dolu sürecek upuzun bir ömür diliyorum…

Trabzonspor'lu Aşk Kurabiyeleri - 4

Trabzonspor'lu Aşk Kurabiyeleri - 6

Trabzonspor'lu Aşk Kurabiyeleri - 5

Trabzonspor'lu Aşk Kurabiyeleri - 2

Trabzonspor'lu Aşk Kurabiyeleri - 8

1 yorum:

Eya dedi ki...

Mügecigim....renleri olmasa da (trabzonspor ya hi hi ..) modellerine hayran kaldim kurabiylerin...sevgiler

zehra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...