27 Aralık 2013 Cuma

Müge Hüner'in Baby Shower Partisi :)

mugesbabyshower-37

Herkese kocaman bir merhaba! :)
Hatırlarsanız bir önceki yazımda size müjdeli haberi vermiş ve Aralık ayında çok az çalışarak kendi baby shower partimi planlayacağımı söylemiştim. :)
Gerçi evdeki hesap çarşıya uymadı ve ben her ne kadar; "Aralık ayında hiç kurs vermeyeceğim" desem de sizlerin yoğun ilgisi nedeniyle arka arkaya yeni kurslar açtım...:)
Hepsi de kapasitesinin çok üstünde doluluk ile tamamlandı, çok şükür...
Yarın itibariyle son kursumu da verecek ve sonrasında son bir kaç haftamı sakin ve dinlerek geçireceğim.
Aklınıza gelirsem benim için dua edin olur mu? :)

Tekrar geri dönüp, kurslarıma devam etmek için; şu an aklımdaki takvim bahar ayları; yani Nisan ve Mayıs gibi...
Ama anne olanların çok daha iyi tahmin edeceği gibi, biraz da bilgisizce kuruyorum bu cümleyi, her şeyin en doğrusunu zaman ve bebeğin gidişatı belirleyecektir sanırım. :)

Yokluğumda sayfamı ziyaret edenleri, bir kurs takvimi karşılamasın, çok özendiğim Baby Shower partimin detayları karşılasın istedim....

Tüm fotoğrafları detaylı olarak incelemek ve öyküsü ile birlikte okumak isterseniz;
sizi diğer blogum HÜNERLİ BAYANLAR'a bekliyorum efendim...
Keyifli seyirler... :)

Kendinize çok iyi bakın, hepinizi sevgiyle kucaklıyorum...
Müge Hüner

mugesbabyshower-18-1

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...