4 Mart 2013 Pazartesi

Pasta Kursu Cicileri & Şubat 2013

Pasta Kursu Cicileri & Şubat 2013-3

SON ZAMANLARDAKİ EN FAVORİ PASTA MODELİMİZ :)
İşte yine tüm yazıda söylemek istediklerimi başlıkta tek cümle ile özetledim. :)
Twitter, instagram, facebook gibi sosyal mecraların bize kazandırdığı bir özellik sanırım bu, anlatmak istediğimiz her şeyi; bir cümlede özetlemek. :)

Bu pasta modeli son haftalarda kursumuzun favori modeli oldu.
Üzerinde pasta süslemede kullanılabilecek tüm ekipmanları hayata geçirip, hepsini bol bol kullanıp, elimizin alışacağı bir model olduğu için belirledim.
Eğer kursuma gelen hanımların aklında, özellikle yapmak istedikleri belli bir model ve tema yok ise bu modeli çalışıyoruz. Sonuçtan bende onlar da çok çok memnunuz. :)

Son zamanlarda ortak bir modeli çalışmayı önermemin sevimli bir hikayesi var aslında. :)
Gelen bir kaç mailde şöyle bir cümleye rastladım; "sizin kursunuza gelen herkes çok yetenekli ve bilgili olmalı, bir günde böyle pastalar yapabildiklerine göre, ben çok acemiyim o yüzden katılamayacağım" şeklinde!:)
Açıkçası önceleri beni mutlu eden bu mailler, son zamanlarda biraz üzmeye başladı, çünkü böyle bir durum yok hanımlar :)
Kursuma katılan hanımların yüzde sekseni daha önce eli hiç kek hamuruna, şeker hamuruna değmemiş tamamen hobi ve eğlenmek amacı ile pasta yapmayı öğrenmek isteyen kişiler.
Yani blogumda gördüğünüz tüm pastalar, benim bir günde öğrettiğim bilgiler sonucu oluşuyor.
Lütfen; "ben acemiyim, yapamam" diye düşünmeyin.
Bu yüzden bugün hem blogumda hem de facebook sayfamda Şubat ayında yapılan diğer modelleri değil, birlikte ortak çalıştığımız modeli paylaşmak istedim.

Sevgiyle, afiyetle kalın...

Pasta Kursu Cicileri & Şubat 2013-2

Kurabiye, pasta ve cupcake kursları ile ilgili bilgi almak için; muge@hunerlibayanlar.com a bir mail göndermeniz yeterli... :)

Pasta Kursu Cicileri & Şubat 2013-1

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...