28 Kasım 2012 Çarşamba

Uğur Böceği ve Kelebekli Bebek Kurabiyeleri

zeynepazra1

İki hafta kadar oluyor bu kurabiyeleri süsleyeli, muhtemelen Zeynep Azra doğmuş ve annesi içinde uykusuz geceler başlamıştır. :)
Neyse konuyu dağıtmayıp, kurabiyelere döneyim ben :)

Adaşım Müge hanım; kurabiyelerden anlaşılacağı üzere tam bir kelebek ve uğur böceği meraklısı...
Blogumdaki tüm kurabiye modellerinden karma bir seçim yapıp, her modeli kelebek ve uğur böceğine döndürmemi istedi, bende "seve seve" dedim. :)
Ama sonra en sevdiğim, ilahi cümleyi söyledi, "her şeyi size bırakıyorum"... :)
Bende hem daha önce çalıştığım modelleri kelebeğe çevirdim hem de daha önce çalışmadığım kelebekli yeni modeller denedim.
Sonuç beni ama daha önemlisi Müge hanımı çok mutlu etti, "kurabiyelere bakmaya doyamıyoruz" şeklinde bir twit bile aldım, e daha ne isterim? :)

zeynepazra2

zeynepazra4

zeynepazra3

Ve; sade ama süslü sepetinde, kişiye özel hazırlanmış etiketi ile teslim alınmayı bekler ciciler... :)

zeynepazra5

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık. Yine çok cici olmuş kurabiyeler. Kelebekler harika fakat uğur böceği harkulade. Meyve veren ağaç oldukça sizi taşlayan çok olacaktır. Bu da başarınızın olumsuz getirileri. Yolunuz hep açık olsun sevgili öğretmenim. Sevgiler...

ecee dedi ki...

Çok güzel gözüküyorlar ellerinize sağlık:) bu harf setlerini nereden aldığınızı öğrenebilirmiyim acaba? birde kelebek baskıları :)

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili eceee;
Çok teşekkürler.
Harf setleri ve kelebek kalıpları patchwork.
Alışverişlerimi Besime hanımdan (bsmkurabiyemalzemeleri.blogspot) ya da Seda hanımdan (sizinkalip.com) yapıyorum.
Sevgiler...

ecee dedi ki...

Çok teşekkür ederim,ellerinize sağlık tekrar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...