13 Kasım 2012 Salı

Ekim 2012 & Kurabiye ve Pasta Kursu Cicileri

6ekim-5

Son zamanlarda kurs fotoğrafları konusunu epey düzene koydum, her ay bir önceki ayın fotoğraflarını düzenliyor hem kursiyerlere gönderiyor hem de sizinle paylaşıyorum. Mutluyum, gururluyum! :)
Bugün Ekim ayının birbirinden şirin kareleri var...
Özellikle üstteki fotoğraf benim için çok anlamlı, hep söylerim; kursumda hem gelenler hem de ben çok eğleniyoruz, resmen kaynaşıp, arkadaş oluyoruz diye...
İşte Ebru Hanım'ın defterine aldığı bu not; bunun kanlı canlı kanıtı gibi!
Çok duygulandım, çook...

11ekim-4

Cici hanımlar ile bir kaç saat içinde oluşan, keyifli arkadaşlığımızı, fotoğraflar ile ölümsüzleştiriyoruz. :)

20ekim-3

Hem kurabiye hem de pasta kurslarında hanımlar o kadar güzel şeyler ortaya çıkarıyorlar ki, resmen mutluluktan dört köşe oluyorum. :)
Kim der ki; bu bir pasta kursunda, eli ilk defa şeker hamuruna değmiş bir hanımın hazırladığı pasta!

Kurs cicileri :)

Kim der ki; bu kurabiyeler bir kursta yapılmış ilk kurabiyeler... :)

Ve her zaman olduğu gibi şirin bir albüm...
Keyifli seyirler...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...