6 Eylül 2012 Perşembe

İrem'in Diş Buğdayı Kurabiyeleri

Diş buğdayı kurabiyeleri-2

Kurabiye süslemeyi ne kadar çok sevdiğimi, bunu bir iş olarak görmeyip, her seferinde kurabiye süslemeye heyecanla ve hevesle başladığımı biliyorsunuz...
Evet, genellikle ayırım yapmıyorum, her türlü kurabiye süslemeyi seviyorum ama illa birini seçecek olsam; "bebek kurabiyeleri" derim. Ömrümün sonuna kadar hiç sıkılmadan pembeli, mavili kurabiyeler süsleyebilirim sanırım. :)

Ülkü hanım benimle iletişime geçip; kızının diş buğdayı kurabiyelerini hazırlamamı istediğinde evdeki tadilatın en yoğun zamanında idim. Kendisine üzülerek yardımcı olamayacağımı söyledim.
Ertesi gün gelen mailde, Ülkü hanımın; "biz partimizi bir hafta erteledik, sizin hazırlayacağınız kurabiyeler olmadan parti olmaz" demesi beni kalbimden vurdu.!
Böyle bir cümle duyup etkilenmeyecek kimseyi tanımıyorum zaten. :)
Doğal olarak İrem prensesin kurabiyelerini her zamankinden iki kat hevesle ve mutlulukla hazırladım.
Kendi kendime nazar değdirmeyeyim diye boncuklar bile yapıştırdım. :)

Diş buğdayı kurabiyeleri-3

Diş buğdayı kurabiyeleri-1

3 yorum:

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

bunlar gerçekten şahane olmuş.bayılıyorum böyle konsept kurabiyelere:)
ellerinize sağlık.

http://hrklrdyrm.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

müge hanım çok güzel şeyler yapıyorsunuz gerçekten ellerinize sağlık.benim size sormak istediğim kurabiyeler bu şekilde hazırlandığında tazeleğini kaç gün koruyor? cevap verirseniz eğer çok memnun olurum.şimdiden çooook teşekkürler.bu arada baya klo vermişsiniz dukan diyetiyle.tebrik ediyorum :) SEVAL

Müge Hüner dedi ki...

Seval hanımcım;
Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim.
Kurabiyeler paketlendikten sonra bir hafta, on gün kadar tazeliğini korurlar.
Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...