2 Ağustos 2012 Perşembe

Neva'nın Uğur Böceği Temalı Doğum Günü

neva3-1

Bana göre; yaptığım işin en zevkli taraflarından biri bebeklerin büyümesine şahit olmak! :)
Örneğin; bir anneye baby shower partisi için kurabiyeler süslüyorum, sonra bebek kurabiyeleri, diş buğdayı ve doğum günü kurabiyeleri...
Her yeni siparişte; "aa o kadar oldu mu" şaşırmaları. :)
Böyle hikayelerimden biri de; Neva prenses...
Sanki daha dün gibi Neva 1 Yaşında Kurabiyeleri süslemiştim, 2 yaşını çoktan geçmiş bile. :)
Diploma şeklinde mezuniyet kurabiyelerini de süslemek kısmet olur inşallah, Müge teyzesi olarak. :)

neva2

Konseptini de kendisi belirlemiş Neva hanım.
Pastasını seçerken "a böcüğü istiyom" demiş. Böylelikle her yeri uğur böceği ve melekler sarmış. :)

neva3

neva4

Peçete halkaları, süslü hediye kutuları ve kurabiyeleri ile cici bir set oldu...

neva1

Bu sunum ile damla çikolatalı kurabiyelerden uzun süredir yapıyorum aslında ama fotoğraflayıp, sizlerle paylaşmak kısmet olmamıştı. :)
Süslü kurabiyelerimi yemeye kıyamayan ama tadını merak eden ya da şeker hamuru ile arası çok iyi olmayan misafirler için bire bir.
Lezzeti ise; hem yakın çevremden hem de hazırladığım kişilerden aldığım yorumlara bakılırsa mütevazi olamayacağım kadar güzel. :)

4 yorum:

derin dedi ki...

damla çikolatalı kurabiyelerinizide sipariş verebiliyormuyuz müge hanım:) çok güzel görünüyolar.

Müge Hüner dedi ki...

Merhaba Derin hanım;
Evet damla çikolatalı kurabiyeleri de sipariş olarak yapıyorum.
muge@hunerlibayanlar.com adresi ile daha detaylı bilgi alabilirsiniz.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

herşey süper görünüyor..sizinle geçirdiğimiz kurs gününden sonra soluğu Eminönünde aldım..şimdi epeyce bi malzemem var..sipariş bekliyorum artık...çok teşekkürler... Cihan Koca

GÖZDE TEKİN dedi ki...

Müge Hanım gerçekten çok kibar ve güzel tasarımlar yapıyorsunuz. Ellerinize sağlık. Bende daha çok yeni sayılsamda butik kurabiye ve cupcakeler yapıyorum. Sizi de sürekli takip ediyorum. Kolay gelsin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...