17 Mayıs 2012 Perşembe

Çift Kalpli Düğün Kurabiyeleri

sumeye-1

Geride bıraktığımız haftanın oldukça yoğun geçmesine neden olan düğün kurabiyeleri...
Sevgili Sümeyye'nin hem mailde hem de telefondaki sıcacık konuşması ve güzel enerjisi ile öyle sorunsuz hazırlandı ki anlatamam.
Tek bir kurabiye kırılmadan, hiç bir aksilik olmadan. :)
Hatta bir ara kurabiyeleri kargoya vermeyip, kendi ellerimle Antep'e götürmek istedim. :)
Tabi sadece Sümeyye için, yoksa günübirlik Antep turu, İmam Çağdaş, baklava filan gibi bir niyetim asla yoktu. :)))

sumeye-3

Tam 250 adet kurabiyeyi sanki kırk tane bebek kurabiyesi hazırlıyormuş gibi tek tek, zevkle, özene bezene süsledim.
Sade ve çok şık oldular bence... :)
Hepsi bitip de şöyle bir arkama yaslandığımda karşımdaki manzara büyüleyici idi!
Gelincik tarlası gibi :)

sumeye-2

Ve her zaman olduğu gibi kişiye özel etiketler... Bu kez fotoğraflı olarak hazırladım ve gerçekten kişiye özel, düğün davetiyesi gibi oldular. :)
Sümeyye & Çağatay çiftine bir kez daha ömür boyu mutluluklar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...