29 Nisan 2012 Pazar

"Aras 1 Yaşında" Kurabiyeleri

aras1

Cuma günü sevgili Adaşımla uzun bir aradan sonra bir araya geldik. Özlemişiz birbirimizi, hem prensi Aras'ın kurabiyelerini süsledik hem de bol bol sohbet ettik...
Kendisi benim hocam olur, ilk şeker hamuruna elimi bulaştıran, "artık zehiri aldın sen, bundan sonra kurtuluş yok" diyen kişidir. :)

Gerçektende dediği gibi oldu, 2008 yılında Sencer Paşa'ya kurabiye süslemek için elime değen hamur bir daha ayrılmadı benden. :)

Müge'ciğim her anne gibi Aras'ının 1 yaş partisine çok ama çook özendi. A'dan Z'ye her şeyi ile uyum içinde nefis bir parti düzenledi. Ben çok istememe rağmen orada olamadım ama kurabiyelerimle oradaydım ve bu yüzden, sonrasında fotoğraflara bakıp çok mutlu oldum.

aras2

Mavi, beyaz ve kırmızı renklerin hakim olduğu, Marine temalı çok cici kurabiyeler süsledik.

aras3

aras4

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...