9 Ocak 2012 Pazartesi

Mustafa Buğra'nın Kurabiyeleri ve Süslü Kutuları

bugra-3

Aslında bu kurabiyeleri hazırlayalı çok uzun zaman oldu :) Ancak anneye sürpriz olarak istendiği için doğum gerçekleşene kadar yayınlamak istemedim.
Mustafa Buğra'da biraz inatçı çıkıp, ben yerimden memnunum deyince :) elimiz mahkum bekledik. :)
Bu sabah öğrendiğime göre minik bey bir kaç gün önce dünyaya gelmiş, Mustafa Buğra'ya sağlıklı, upuzun bir ömür diliyorum...

bugra-6

bugra-8

Kurabiyeler her zaman olduğu gibi bol tarçınlı ve portakallı yani çook lezzetli. :)
Ağırlıklı olarak uçuk mavi ve beyaz tonları ile çalışmama rağmen bebeğimizin babası koyu Trabzonspor'lu olduğu için araya bordo tonlar kattım ve bir kurabiyeyi de oldukça fanatik süsledim :)

bugra-2

bugra-7

Kurabiyeleri bir kısmı kurabiye ağacında sergilendi, bir kısmını da çubuklu hazırladım ve ağacın yanında süslü kovası içine yerleştirdim. Süslü kutularının içinde ise mavi, beyaz ve gümüş drajeler kondu.
Hepsi bir arada eminim rüya gibi durmuştur hastane odasında.
Kurabiyeler için kişiye özel sevimli etiketler hazırlamayı çok sevdiğimi söylemiştim. Mustafa Buğra içinde minik ayıcık temalı bir etiket hazırladım. Hem kurabiyeler de, hem kutularda hem de kovasının üstünde çok şirin durdu :)
Bilge söz verdi, doğum fotoğrafçısı bol bol fotoğraf çekmiş, bana en kısa zamanda gönderecek, bende sizlerle paylaşacağım...

bugra-4

bugra-5

bugra-1

2 yorum:

Nily dedi ki...

Hepsi çok güzel ellerinize sağlık. Leylekli setten bende de var harika şeyler oluyor onunla :)

Adsız dedi ki...

Müge Hanım,kurabiyeler çok güzel ama kutuların içindekiler nedir acaba??? esma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...