26 Aralık 2011 Pazartesi

Melis'in 1 Yaş Kurabiyeleri ve Pastası

melis5

Geçtiğimiz hafta yoğun kurs programının yanı sıra birde doğum günü telaşımız vardı :)
Minik Melis'in ilk doğum günü partisi için annesi İlknur hanım fazlasıyla heyecanlı idi.
Öyle ki bu heyecan onca yoğunluğun içinde beni de sarıp sarmaladı ve sanki kendi partime hazırlanıyormuş gibi özenle çalıştım diyebilirim.
Ağırlıklı olarak melek teması üzerinde yoğunlaştığım, pembenin her tonuna bulandığım ve her aşaması bittiğinde deyim yerinde ise sevip okşadığım bir set oldu :)
Prenses Melis'e bir kez daha mutlu yaşlar, sağlık dolu yıllar diliyorum.

melis6

Kurabiyeleri melek ve doğum günü pastası ağırlıklı süsledim. Özellikle melekleri pek bir sevdim, sizce de çok şirin görünmüyorlar mı? :)

melis4
melis3

Kurslarda da hep söylediğim bir söz var. Kurabiyeler zaten başlı başına süslü, sevimli şeyler.
Ama hepsi tek tek poşetlenip, kurdele ve etiketlerini giyince sanki rüya gibi oluyorlar.
Karşısına geçip izleyesi geliyor insanın :)

melis1

Kurabiyeleri hazırlarken, farklı ve kişiye özel etiketler tasarlamaktan çok hoşlanıyorum. Her seferinde bir kaç seçenek hazırlıyor ve doğum günü sahibi ile ortak bir seçim yapıyoruz.
Bu kez Melis için aynı etiket görseli ile peçete halkaları da hazırladım. Hepsi bir bütün halinde çok şeker bir set oldu.

melis2

Ve kurabiyeler ile aynı temada hazırladığım doğum günü pastası. İçeriği; bol antep fıstığı, vişne ve çikolatalı. Pastanın üzerindeki muhteşem figür için sevgili arkadaşım; Nesrin Tong'tan destek aldım. En sıkışık anımda, kendisi de çok yoğun olmasına rağmen hızır gibi imdadıma yetiştiği için kendisine ne kadar teşekkür etsem az...

melis7

Beni tanıyanlar ya da takip edenler bilirler. Doğum günü sırasında çocukların pastaya bakışı, hayatta en çok sevdiğim fotoğraf karesidir.
Ne zaman pasta yapsam, doğum günü sahibine sıkı sıkı tembihlerim bana fotoğraf gönderin diye :)
Hatta bu fotoğraflar ile atölye odamda bir pano oluşturmak gibi bir hayalimde var, bakalım kısmet :)
Bu son karelerde; çok anlamasa da Melis'in mutluluğunu ve günler boyunca partinin mükemmel olması için çaba sarf eden anneciğinin mutluluğunu ne de güzel anlatıyor...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Her zaman ki gibi harika görünüyorlar. Renklerin uyumu muhteşem. Ellerinize sağlık.

Çiçeklendim dedi ki...

Müge abla harikasın :)Çok güzel olmuş:)

Adsız dedi ki...

Emeğinize sağlık güzel görünüyorlar... peçete halkalarının neden kullnıyosunuz nedir?yardımıcı olursanız sevinirim :)

Bankacı - Dilek dedi ki...

TEK KELİME İLE HA Rİ KAAAAAA
ELLERİNİZE VE EMEĞİNİZE SAĞLIK..
BENDE KATILMAK İSTİYORUUUM :(

bANKACI-DİLEK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...