15 Kasım 2011 Salı

Funda'nın Baby Shower Pastası

Funda'nın Baby Shower Pastası

Kurabiye kursuna katılan ve “bizim fotoğraflarımız hala niye yayınlanmıyor?” diye sitem edenler şimdi birazcık daha kızacaklar bana. :)
Ama ne yapayım bu rengarenk pastalar beni benden alıyor, içimde hemen sizinle paylaşma duygusu uyandırıyor.
Üstelik kurabiye kursuna oranla düzenlenecek fotoğraf sayısı da daha az, tam benim tembel ruhuma uygun anlayacağınız :))

Pazar günü daha önce kurabiye kursuna katılan sevgili Funda ile birlikte çok eğlenceli bir kurs yaptık.
Ben normalde pasta kursunda “biraz kişiliksiz bir pasta olsun bu pasta, üzerine öğrendiğiniz her şeyi koyun” derim :)
Ama bu kez öyle yapmadık, baby shower ve leylek teması üzerine yoğunlaştık.
Kurs gibi değil de sanki iki arkadaş bir araya gelmiş, bir yandan kıkırdayıp, bir yandan pasta hazırlıyormuş gibi bir gün geçirdik.
Ortaya son derece zarif, şeker bir pasta çıkarttık.
Bu arada fotoğrafa baktıkça eşimi bir kez daha gönülden takdir ettim diyebilirim :) Yok valla ben bu fotoğraf işinden hiç anlamıyorum, eşim olmasa halim hakikaten duman! :)
Baksanıza caanım pembe beyaz pasta, fotoğrafta resmen sarı! :)

Funda’cığıma bu yazı vesilesi ile bir kez daha hayallerini bir an önce gerçeğe kavuşturmasını, şirin atölyesinde mutlu mutlu pastalar hazırlamasını diliyorum…

Funda'nın Baby Shower Pastası

2 yorum:

eda günaydın dedi ki...

Çok güzel bir pasta olmuş yapanın ve sizin ellerinize sağlık cıvıl cıvıl.

Eda Günaydın.

Hayriye dedi ki...

Harika bir görüntü olmuş ellerinize sağlık. İnsanın baktıkça bakası geliyor vallahi...

Hayriye Yurdakul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...