13 Mayıs 2011 Cuma

Kurabiye Eğitimi ve Arkadaşlık Keyfi :)

IMG_0942b-1

Geçen hafta sonu birbirinden cici, neşeli, sevimli, yaratıcı ve zevkli dört hanımla beraberdim :)
Onlar için bu sıfatlar az bile inanın, kendilerine ne kadar iltifat etsem de yetersiz diye düşünüyorum.
Bu dört hanım; ilkokuldan beri arkadaş olan dört can dostu…
Birlikte olmaktan o kadar keyif alıyorlar ki bunu kurabiye kursunda da devam ettirmek istemişler.
“Biz, bizbize olmak istiyoruz o gün” dediler, bende hay hay dedim :)

Daha kapıdan içeri girdikleri anda kanım kaynadı hepsine :)
Konuştukça da, başta doğum tarihimiz olmak üzere pek çok ortak özelliğimizi keşfettik.
Bütün gün neşe içinde kurabiye süsledik, beni de aldılar aralarına beş yakın arkadaş olduk o gün.
Onları bilmem ama ben bu kurs hiç bitmesin istedim :)
Geç gitmeleri için elimden geleni yaptım :)

Hazırladıkları daha doğrusu tasarladıkları kurabiyelere hayran kaldım! Hepsini yazdım aklıma, telif hakkımı da kremalı mantarlı makarna ile ödedim :)
Sevgili Hale, Hande, Nihan ve Nurdan umarım en kısa zamanda tekrar bir araya geliriz…

Sizleri bu güzel günün neşeli fotoğrafları ile baş başa bırakıyorum şimdi…




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...