28 Nisan 2011 Perşembe

Anneler Günü Kurabiyeleri

Anneler Günü Kurabiyeleri-2

Kurabiyelerimi hazırlamaya başlarkenki niyetim; anneme anneler gününde hediye etmekti.
Ortalarına doğru kendi kendime doğum günü hediyesi hazırlıyorum gibi geldi :)
Sonra çeşitleri biraz arttırıp, mini atölyemi süslemelerine karar verdim.
Bir genç hanımın doğum günü kurabiyeleri de olabilir, aşk kurabiyesi de…

Yani sözün kısası; ne niyetle bakarsanız ona uygun görünür bu kurabiyeler :))

Anneler Günü Kurabiyeleri-3

Anneler Günü Kurabiyeleri-4

Anneler Günü Kurabiyeleri-5

Anneler Günü Kurabiyeleri-7

Anneler Günü Kurabiyeleri-10

Anneler Günü Kurabiyeleri-1

Anneler Günü Kurabiyeleri-6

Anneler Günü Kurabiyeleri-8

Anneler Günü Kurabiyeleri-9

2 yorum:

Gizem dedi ki...

Size anne dersem, bana bu kurabiyelerden gönderir misiniz? :))

Renkler ancak bu kaaa mükemmel olur ve ancak bu kaaa şirin kurabiyelerle bir araya gelir Ya Rabbim...

Elceğizlerine sağlık.

Öpüldün çoookkk...

u.aydin dedi ki...

sevgili muge yaptiklarina hayran kaldim. ellerine saglik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...