12 Ekim 2009 Pazartesi

Kurumsal Kurabiyeler

Firma logolu kurabiye

FİRMAYA ÖZEL, AYRICALIKLI SUNUMLAR İÇİN...
Logolu Kurabiyeleri geçtiğimiz bayram, düzenli çalıştığımız müşteriler, ve dostlarımız için hazırladım. Özel kutu içinde, tamamen onlara has, çok beğenecekleri hediyeler olacağını düşündüm. Oldular da :)
Ama açıkçası, bu kadar beğenileceğini ve siparişler alacağımı tahmin etmiyordum. Bir dostumuz, fuarda gelen konuklarına ikram etmek için yüklü miktarda istedi. Bir müşterimiz, showroomu gezmeye gelen konuklarına kahvenin yanında ikram etmek için, bir müşterimizde bayramda müşterilerine hediye etmek için...
Hiç aklımda yokken, çevreme "ben çocuklar için süslü pasta ve kurabiyeler yapıyorum haberiniz olsun" demişken, birden kurumsal kurabiyeci oldum çıktım :)
Bu beni çok sevindiren gelişmeleri, sizinle paylaşmasam olmazdı. Aklınızın bir köşesinde bulunsun :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...